Om mig
Mit navn er Tina og jeg er 32 år. Jeg bor mellem Herning og Ringkøbing, ude på landet tæt på Videbæk by. Her bor jeg sammen med min mand Simon og vores lille dreng Malte på 3 år, samt vores skønne Corgi Kato.
Jeg er selvlært fotograf og fotograferer primært kun i min fritid, da jeg til dagligt arbejder som ergoterapeut. Jeg har fotograferet i over 10 år, dog kun til privat brug. Det hele begyndte med fotografering af vores hund Kato. Og da Malte kom til verdenen, blev han naturligt involveret i mine kreative ideer.
Som fotograf elsker jeg at fange de små naturlige øjeblikke, der afspejler personlighed, samt hvor man virkelig kan se relation mellem hver især.
Jeg går meget op i alle skal føle sig trygge under fotograferingen. Derfor anbefaler jeg ofte ikke de typiske opstillede familiebilleder, da børn ofte har svært ved at indgå i det. Samt opstår de unikke og særlig øjeblikke når, i som familie intergerer med hinanden. Jeg vil som fotograf gøre mit for, at fotograferingen af jeres familie bliver en rigtig god oplevelse, hvor vi leger os gennem op til en times fotografering, samt hvor der er plads til pauser, en gå tur i naturen eller hvad i som familie har behov for, så finder vi ud af det.
Mine fotosessionens er altid på børnenes præmisser, og jeg skal nok gøre mit for at tage nogle gode billeder af jer, så i har dejlige minder for livet.